[ X ]
[ X ]
[ X ]
[ X ]
[ X ]
Important30 Septembrie 2020 07:00

Declarație: „Prea multe am văzut şi prea multe cunosc ca să mă mai mire ceva în politica sau presa din Republica Moldova”

„Prea multe am văzut şi prea multe cunosc ca să mă mai mire ceva în politica sau presa din Republica Moldova” – declarația a fost făcută de Igor Volnițchi, directorul Companiei de consultanță și promovare Poliexpert, manager media, în cadrul unui editorial publicat pe TRIBUNA.

El spune că, „de regulă, înainte de fiecare campanie electorală (iar uneori şi în afara scrutinelor) presa, analiştii politici, bloggerii, formatorii de opinie și alții se împart în două tabere – „ai noştri” şi „ai lor” şi încep un război mult mai dur decât chiar cel în care sunt antrenaţi politicienii, candidaţii în alegeri. Fiecare îşi alege „idolul” şi încearcă să-l slujească cu mare dedicaţie, jertfind totul în numele „interesului naţional”, pe care, evident, doar „liderul nostru” îl reprezintă. Iar pentru a-şi dovedi „eficienţa”, unii jurnalişti, bloggeri, analişti, formatori de opinie etc. apelează la „teorii conspiraţioniste”, alţii pur şi simplu inventează „bombe mediatice” pe care apoi le promovează pe căile care le au la dispoziţie”.

„Eu, personal, tot timpul am încercat să stau departe de astfel de „împărţiri” în „ai noştri” şi „ai lor”, dar se vede că unora nu le place acest lucru şi încearcă din răsputeri să mă „plaseze” în diverse „oale politice”. Astfel, de-a lungul timpului, am fost „al cui vrei” – şi „al lui Şor”, şi „al lui Dodon”, şi „al lui Usatîi”, şi „al lui Năstase”, şi „al lui Filat” etc. Eu nu mă supăr deloc la auzul acestor „concluzii raţionale” şi „informaţii din surse demne de încredere”. Prea multe am văzut şi prea multe cunosc ca să mă mai mire ceva în politica sau presa din Republica Moldova. În plus, am o agendă atât de încărcată încât nici nu mi-aş putea permite luxul să mă antrenez în astfel de polemici interminabile, în rezultatul cărora oricum fiecare rămâne la opinia lui. Mai mult ca atât, eu încerc să-i tratez cu înţelegere pe cei care lansează astfel de „bombe mediatice”, deoarece conştientizez confuzia în care au nimerit fără voia lor. Şi iată care e confuzia: eu conduc o companie de consultanţă şi promovare a imaginii, care activează în RM deja al doisprezecelea an. În această perioadă, la serviciile noastre au apelat circa 90% din cei care au făcut sau fac politică activă. Mulţi pur şi simplu nu înţeleg ce înseamnă o astfel de companie şi atunci când undeva apare informaţia că un actor politic a apelat la serviciile noastre, imediat apare şi asocierea „iată cine îl consultă pe politicianul sau partidul X””, a menționat Volnițchi.

Totodată, managerul media a spus că pentru a înţelege cu ce se ocupă o companie de acest fel, trebuie să te interesezi ce servicii prestează. „Spre exemplu, compania noastră are 52 servicii şi ele nu sunt dedicate numai politicienilor”, a precizat el.

Materialul integral poate fi citit AICI.

Amintim că, Compania de consultanță și promovare Poliexpert este proprietară a portalurilor www.tribuna.mdwww.curentul.mdwww.oficial.md și www.provincial.md.

Cristina Gurez

Sondaj

  • Cine credeți că va câștiga alegerile prezidențiale?

    View Results

    Loading ... Loading ...