[ X ]
[ X ]
[ X ]
[ X ]
Important24 Noiembrie 2022 17:22

Parlamentul a lansat cea de-a treia ediție a Concursului online de colinde și urături

Parlamentul Republicii Moldova lansează cea de-a treia ediție a Concursului online de colinde și urături, informează TRIBUNA. 

Doritorii de a participa la concurs sunt îndemnați să transmită înregistrarea video cu urătura sau colindul selectat la adresa de e-mail concurs@parlament.md, cu subiectul CONCURS DE COLINDE ȘI URĂTURI. Mesajul va fi însoțit de datele de contact (nume, prenume, vârsta, localitatea, numărul de telefon, adresa electronică, denumirea ansamblului). Colindătorii și urătorii vor rosti, în mod obligatoriu, la începutul sau la sfârșitul înregistrării video, mesajul „La mulți ani 2023!”. Termenul-limită pentru transmiterea înregistrărilor este 7 decembrie 2022, ora 17.00.

Toate mesajele recepționate vor fi plasate pe pagina de Facebook a Parlamentului, pe data de 14 decembrie 2022. La fel, acestea vor putea fi vizualizate pe contul de pe YouTube al legislativului și vor răsuna pe holul instituției parlamentare, în perioada sărbătorilor de iarnă.

Rezultatele concursului vor fi anunțate pe data de 20 decembrie, în baza impactului acumulat până pe data de 19 decembrie 2022, ora 17:00.

Primele trei videouri, categoria copii și primele trei videouri, categoria maturi, cu cel mai mare impact, vor fi declarate învingătoare, iar autorii acestora vor primi Certificate de învingător.

Câștigătorii Premiului I, categoria copii și ai Premiului I, categoria maturi vor fi invitați la ultima ședință plenară din sesiunea de toamnă 2022 pentru a-i colinda pe deputați.

Concursul online de colinde și urături este organizat al treilea an consecutiv, având drept scop păstrarea tradițiilor și obiceiurilor strămoșești și dezvoltarea comunicării Parlamentului cu cetățenii. Peste 200 de participanți din toată țara, dar și din diasporă, au concurat la primele două ediții ale concursului.

Sondaj

  • Ce credeți că trebuie să facă guvernarea cu referire la tariful la gaz?

    View Results

    Loading ... Loading ...